Hoppa till innehåll

Wow


Rekommendera inlägg

Allt detta beror helt på en sak..Vill ni göra era egna armors/vapen/poitions eller vill ni köpa dom?

 

VI säger att du e en warrior.

 

Man kan välja Blacksmithing/Mining som warrior..Göra sin egen eq o så, MEN man hittar ändån alltid nån sak som e bättre lagom till att man sparat ihop alla sternar o grejs.

 

Man kan också välja Alchemy/Herbalism och göra egna poitions, vilka man har lite användning av iallfall.

 

Eller så tar man skinning/mining eller herbalism och känar grova pengar på att sälja Leather/bars/herbs i AH.

 

Själv brukar jag först ta Skinning/herbs upp till lvl 30-35. Sen testar jag på en profession..Vi det här laget har jag gott om pengar och hyffsad eq.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså jag tycker att det är best om man har alchemy och hrbalsm till night elf druid (jag har det)

 

Men herregud, du vet att det finns något som heter AH va? + att druider har mer armor i björnform, och det är inte så svårt att skaffa staminaequips. Learntoplayyourclassnoob wtflolomgtnbye reroll pve.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt detta beror helt på en sak..Vill ni göra era egna armors/vapen/poitions eller vill ni köpa dom?

 

VI säger att du e en warrior.

 

Man kan välja Blacksmithing/Mining som warrior..Göra sin egen eq o så, MEN man hittar ändån alltid nån sak som e bättre lagom till att man sparat ihop alla sternar o grejs.

 

Man kan också välja Alchemy/Herbalism och göra egna poitions, vilka man har lite användning av iallfall.

 

Eller så tar man skinning/mining eller herbalism och känar grova pengar på att sälja Leather/bars/herbs i AH.

 

Själv brukar jag först ta Skinning/herbs upp till lvl 30-35. Sen testar jag på en profession..Vi det här laget har jag gott om pengar och hyffsad eq.

 

ok :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att Sp1n's mellanslagsknapp har slutat funka.. :(

 

Iallfall..Tränade upp en ny Hunter idag..Slutade nu för 20 minuter sedan typ..Lvl 13, lvl 13 Bear som pet.. 4guld och hyffsad eq för min lvl.. Körde taktiken att ha Skinning/Herbalism som profession..Säljer light leather för 20-40s för 10st i AH. Herbs köper en polare för cirka 20-30s för 20st. Man blir rik om man gör så ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...