Adio Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 (redigerat) vad tror ni att Mikael ''Svullo'' tog själv mord för? Redigerat 4 December 2005 av mcspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 hehehe jag tror inte jag vet ;) läser du aldrig tidningarna? Det stog iaf att han tog självmord för att hans fru hade lämnat honom.. han vart utskriven från pyschemet (stavningen är dålig) för tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Kändisar tar ofta självmord när karriären r slut, för då blir dom deppade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 sory ifall ja itte hänger me men vem e de??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 (redigerat) Förlåt ifall jag inte hänger med, men vem är det? Brukar stå på www.expressen.se eller aftonbladet om sådant ;)Kolla på första sidan där eller så söker du på "Mickael Dubois"... Redigerat 4 December 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 R.I.P "Svullo" synn att han tog självmord kommer å sakna honom för han var helt enkelt skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Han tog nog självmord för att hans fru lämnade han plus att han var på ett psykhem,och som dom flesta fattar så är man där av någon andledning tex. deprimerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Var det inte han som var med i sveriges värsta och typ hjälpte programledaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megapoint Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Vem bryr sig! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Vem bryr sig! <_< Alla förutom du verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Vem bryr sig! <_< Jag! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Hemskt, Svullo som var så skön. Vi kommer nog alla sakna honom. R.I.P Micke Dubois Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.