Gäst Soffan Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Svullo! En riktig legend i svensk humortv. Och läste i tidningen att han hade en kärlek från annat håll. Men som sagt kan det ha varit Depressionen för att ha förlorat sitt kändiskap. Men han var i alla fall en cool kille och det var väldigt tråkigt att höra att han tagit självmord. Men nu är frågan varför? Tror inte att det var för att han inte är kändis längre. Det var kanske mer ensamhet och han kände sig säkert övergiven kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Vem bryr sig! <_< Hur kan man vara så okänslig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 http://www.svullo.se skriv nått nått där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 han hade INTE förlorat sitt kändisskap, alla vet ju f*n vem han är trots det var skit länge sen han gjorde något, han kommer för altid leva i mitt hjärta som den första som vågade göra något i tv... min idol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Varför dör alltid de roligaste :( Micke var så grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag bryr mig ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Men skriv inte här då! JAg däremot skrev i den hemsidan som suppermario länkade till,men jag är inte säker ifall den kom fram. Redigerat 6 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.