kola_king Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Va? Vilka inlägg? I den här tråden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jaja här är evves monstone upgradering. hen blir en katt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Va? Vilka inlägg? I den här tråden eller? ja! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Cool, Robert! (orkar inte skriva hela ditt namn hela tiden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 liknar en Puma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) alltså jag är ledsen eric h men jag var bara tvungen att göra en flyg upgradering till evve, fast att jag vet att du gjort en. annar kan jag ta bort den om du vll säg bara till. + alla som vill kan kalla mig Robert efter som deträ mit riktiga namn Redigerat 26 Februari 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 gör en fly stone också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Eric tog upp det tidigare i den här tråden och dåp sa han att för att utveckla evve till sin flyg upgradering så skulle man göra så att evve gilla en så mycket som helst först och sen ge han en fly stone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Hörni, ska vi inte ta och lägga av med pokémon för ikväll? Eric H har tydligen loggat ut, så när han loggar in kommer han ha en massa bilder att kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 ja men gör en fly stone sa jag du är ju bra på att rita saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) okej då kola king ska bar göra en fly stone eller förresten jag orkar inte så jag slutar med det här för i dag då. Redigerat 26 Februari 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Hejdå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg