Desu Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) hej jag håller på att fixa ett virus som jag ska stoppa in på skolans datorer men jag måste veta hur byter man icon på en fil så den ser ut som en vanlig fil? :evil: EDIT: nu vet jag inte riktigt om man får fråga sånt på den här sidan men svara gärna hur man gör :D Redigerat 5 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Det här var det dummaste jag hört. Vill du verkligen förstöra saker för alla på din skola? Om dom kommer på dig så är du rätt så körd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) Det behövs lite kunskap... -.-' Redigerat 5 December 2005 av Andy999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Det behövs lite kunskap... -.-' Högerklicka på filen -> Egenskaper -> Advancerat där ska det finnas något om att byta ikon. Fast varför sätter du inte bara filen som "dold"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 ragnarök jag hittar inget på engenskaper->avancerat som har med icon att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peshmerge-01 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 men på skivbordet klick på högerklick sen kommer en sida då gå in i nytt där finns då kommer nått annat då klick å mapp eller komprimerad mapp. men varför vill du göra det! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 därför att maskera min fil bättre så att jag kan få cs foldralet att flippa ut det ska bli skit kul att se allas fordral flippa ut moHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 i alla fall på skolans inte doms på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 det går bara på Genvägar annars måste du göra programmet själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 det kan man göra med allt (inte bara genvägar) om man använder linux...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 det kan man göra med allt (inte bara genvägar) om man använder linux...... men vi antar att han inte ska göra de med linux när han ska göra de med skoldatorerna eller tror du skolan väljer linux? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Skolan väljer linux? JA De flesta (eller alla?) Linux dist's är gratis, och Windows kostar? Vad tror du skolan väljer? Själv har vi linux på datorerna i skolan, och det äger :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.