TheUnnamed Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Nepp det kan vi inte klumpit att slárva bort sitt lösen HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 ja tror du e rätt tostad om itte nicos funkr (vilket dom kommer) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mmms-mmms Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 det är lite tråkit :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 säg vad det är för märke/typ på bioset, så kan jag försöka snoka fram något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 bygeln är en röd sak som sitter på 2 av 3 taggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 säg vad de e du ska ändra på... din dator verkar ju faktiskt funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Lösenordet, så jag kommer in i inställningarna. Det fungerar ju inte ens att ta ut batteriet. Det där ___ lösenordet är kvar! Röd sak... Hmm... Önskar att jag kunde fota min dator, men jag vågar inte det när den är öppen (med min webkamra altså). Om ni hittar någon bild på nätet kan ni skicka den till mig så jag kan hitta nåt liknande på min dator. Bios märke? Var ____ ser man det? Ska se om jag hittar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Jag tror det står PhoenixBIOS Setup Utility när jag tryckte på F8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 prova någon av följande; phoenix PHOENIX CMOS BIOS annars så ta ur batteriet och se till att ha det ur kanske någon minut, då borde det försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Ska jag söka på det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jaha, nu fattar jag. Jag ska prova dessa som lösenord. Men vad är det den räknar ner till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 dubbelposta inte snälla.... jag tror att det är antal försök kvar den räknar ner till... men det skulle den gå ner till noll borde det funka att dra ur batteriet någon minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.