Simpsons Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag kom på att om man drar ner brightness så det blir ljusare och mörkare så blir det snyggare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Color balance är mycket bättre än Hue/saturation. DVS. ctrl + B så kan du ändra highlights, shadows, midtone, med annat ord skuggor, ljus osv. Testa det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 ja, kanske det är men det blir snyggt.. ja jag har gjort någo till bild.. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/saab123.gif ett tag sen gjorde jag den, 2005-05-10... Detta kanske räknas som spam men... den var jaevligt snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Har gjort denna VOLVO 240 blev inte så jättebra, men det är min första med sidokjolar mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 sidan funkar ej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 så sant så sant den fukar inte skule verkigen ha sett fam i emot att sett den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 okej, snyggt :D hur markerar ni bilen? jag använder megnetic lasso tool.. när man har sänkt bilen så blir det ju vitt där bakom, hur fixar man det snyggt? det finns ju andra lassos också jag använder de andra bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Har gjort denna VOLVO 240 blev inte så jättebra, men det är min första med sidokjolar mm. Snygg 240 :cool: men det syns att den är fake på en gång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 hehe, ja det syns :D jag måste lära mig brusha lite bättre först :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 http://photochop.net/forums/viewforum.php?f=14 Här finns lite tutorials till Photochop :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 finns det mer turtorials? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 finns det mer turtorials? Ja det finns hur mycket som hellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.