Cutter Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Muuu!! Sidan låter oseriös. Kan du förklara lite närmare tack? Vad exakt är det som kommer upp? Ditt namn är nog ännu mer seriös ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Jag vet. Mitt namn äger! :cool: Allvarligt så kom jag på namnet i mellanstadiet och vill inte byta. Det känns fel på något sätt. Så har jag inte råd med det heller. Men tillbaka till ämnet. Vilket språk tror du texten på knapparna är? Menar du olika länkar eller? Redigerat 31 December 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Mu Online (Muuuuu ;P) Är typ som Diablo II Enligt många... Jag har inte provat själv.. Ska vara kul enligt mina kompisar. Håller på att ta hem det det är typ 20 minuter kvar! // Morbid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 det är inte speciellt kul mycket sämre än diablo iallafal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det är det också många som tycker :P // Morbid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.