Hunted Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 (redigerat) i Smackdown vs raw 2006 hur fejkar man i en tidigare tråd frågade jag hur man gör possum pin då sa en på fuska att man ska fejka något genom atttrycka O med jag har provat att vara dirty och clea och han gör bara grepp snälla kan någon säga hur man gör Redigerat 7 December 2005 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Snälla kan inte någon svara snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 men strunta i det.. det finns väl ingen som har det då.. men det är lugnt.. om du väntar ett tag så hjälper jag dig.. ska nog få det i julklapp :D då kan jag hjälpa dig.. expert på såna spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 bra :D men jag kan inte vänta tills efter jul för jag vill kunna göra legend challenge och för att göra dom så måste jag ha amature och rising star trofeerna... och jag lyckar komma ifrån och göra en possum in har jag klarat amature challenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 kolla i in struktions boken ps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 jag har kollat men det står inte :C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Det kanse inte heller finns :P Vem har sagt det? Du kanse måste få upp tricket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) emm här är varför det finns 1: jag har gjort en annan tråd då en skrev att man ska låstas att skadas och trycka på l1 när man har en finnish him. 2: det finns inga attacker att låsa upp som i smackdown! vs raw han som sa detta heter: Heaz Redigerat 16 December 2005 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 ok vet inte riktigt heller hur man gör. skriv gärna om du kommer på det :meddum: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 ok vet inte riktigt heller hur man gör. skriv gärna om du kommer på det :meddum: :student: mm men jag har märkt något du vet när man starter en martch så står det info om hur man gör något en gång stog det hur man gjorde possum pin men jag glömde läsa :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ok ska kolla om det kommer upp. så ska jag skriva det. har tnästan klarat hella spelet nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Vet inte, sorry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg