Gäst DonKeN Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 Hej, vi har fått en engelska läxa vi ska översätta en låt's text till svenska. Fast vet nån en sida som t.ex, med texterna för låtarna... Behöver hjälp plzzz !!!! Jag har inga låtar i datorn :( bara 50cent låtar och dem bara svär i dem låtarna :(( Citera
Putside Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 Det är extremt ovanligt att nån lägger upp översättningar på internet, specielt till svenska. Ta fram wordfinder på datorn och försök själv, jag lovar det tar inte mer än ca 30 min. Man lär sej väldigt mycket "street language" också. ( gatu-språk) Citera
Champion Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 Jag tror du kan hitta allt om du bara söker på nätet. Finns nog alltid något att hitta ;). Kolla annars på en skiva, i vissa står låttexterna i "broshyren". Citera
Megaklumpen Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 http://www.letssingit.com Kan de finnas nåra översättningar men ja lovar inget Citera
Gäst Soffan Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 Om jag förstår uppgiften så är det att du ska själv översätta den och inte att du ska finna en översättning. Så det är väl bara finna en sång med lätt text då och sedan ha med dig en engelsk ordbok och översätta. Citera
Simple Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 Om jag förstår uppgiften så är det att du ska själv översätta den och inte att du ska finna en översättning. Så det är väl bara finna en sång med lätt text då och sedan ha med dig en engelsk ordbok och översätta. Ja håller helt o hållet me Rowyn, man ska inte skriva sitt eget namn på nån annans text.Det e faktiskt ett brott.Fast nu skriver ja inte de här inlägget för att kritisera utan för att ja tycker du ska välja en lätt text o göra ditt bästa. Lycka till! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.