Cool murder Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 har nån Golden eye kan ni hjälpa mig 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Jag har Golden eye, och jag kan hjälpa dej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Jag kan hjälpa dej jag har alla banor utom de 2 sista så har jag allt på cheat options vad vill du ha hjälp med :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Det kan du väl inte om du inte har alla banor? Kanske fixat till dig dem? Jag har i alla fall alla utom Egyptain, jag fick Aztec sen efter det har ajg aldrig spelat mitt bond men jag kommer ihåg allt jag klarat i alla fall.. Aztec har jag klarat också så du kanske undrar om det? Aja, vad vill du ha hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 jag har också klarat det och fått alla fuskkoder(fast det är inga koder direkt) :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 jag har 2 goldenay 1 har jag klarat alla banor det är den där bron bannan det är den sista dem änddra är bara äxtra har nåra fusk 2 klarat hela spelet har alla gubbar på vs mod har alla vapen har auto shatgun goldengun asså alla vapen som finns men onödit tråd han skriver inte vad han vill ha hjälp med :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Har du två Goldeneye? Är inte det ganska onödigt? Och i Cool Murder fall kan jag skriva att om man har en tråd där man stälelr en fråga får man ju lägga inlägg om nån kan hjälpa en.. Han kanske aldrig är inne men ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 behöver ni hjälp eller jag har ALLA fusken ooch ALLA banorna EGYPTIAN TEMPLE och AZTEC med, och jag kan hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Det finns redan ganska många som kan hjälpa och dessutom har inte Cool murder vart online sen länge.. Vet inte om han svarar här på länge.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool murder Skrivet 20 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Det finns redan ganska många som kan hjälpa och dessutom har inte Cool murder vart online sen länge.. Vet inte om han svarar här på länge.. varför bryr du dig jag kan bara vara online på vardagar :cry: inte på helger och inte på tisdag ifall du ville veta. :evil: Så nu behöver jag hjälp med att komma till sista barnan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Förlåt Cool murder men du HAR inte vart inne på vardagar förut ändå.. klara alla banor på 00 agent så kommer du till Egyptain, sista banan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 jag höll på att klara egyptian på 00 agent! men så stängdes det av och raderades! så jag e bara på Aztez på 00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg