Joy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag har försökt använda dessa fusk innan (Kollade dock på fuska.nu då, samma fusk som du skrivit här finns där nämligen) men jag har vart för långsam verkar det som, jag kan ju inte få resultat! Man ska tydligen vara väldigt snabb.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 ja det är SKITSVÅRT men det funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Det vet jag at tdet funkar, min kompis Victor har gjort det och allt funkat bra för honom, han har alla vapen, och så och det är coolt... Han har nån elektrisk fjärrkontroll också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag har lyckats en gång med de där fusken, fasst då hade jag inga magasin till de häftigaste vapena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Det är det som är nackdelen alltså, man lyckas slå in koden alla vapen, men då måste man ändå lyckas slå in koden "Evig ammo" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Ja, men nu har jag lyckats spelat till mig alla koderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Det gick minsann fort du... På 5 minuter? Nåja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag är ganska långsam i sån här skrivning. Du var allt snabb du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Men vad menar du? Nyss skrev du att du bara hade klarat ett fusk, fem minuter senare har du alla koder? aja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag menade inte så direkt. Förut för ett år sedan så höll jag på med att prova slå in fusk, men lyckades bara någon gång då och då. Och för ungefär 2 månader sen så körde jag till mig alla koder. :P Do you understand? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Det var inte det du förut skrev Jonte... Nåja, men var det inte någon som ville ha hjälp? Cool murder var det väl, och han kanske redan fått hjälp, så vi diskuterar lite öde för tillfället på denna tråden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag menade att du var snabb att skriva med tangentbordet eller hur jag ska säga. Vilken bana tycker du är roligast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg