Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag är snabb med tangentbordet.. Aztek är så kul, men jag brukar alltid använda mina koder på bunker, det är kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Vilken Bunker? Bana 5 eller bana 9? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Bunker II. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag tycker det är kul att sätta igång larmét och hugga ner fienderna med jaktknivarna. Och det är jättekul när man använder den extremt effektiva shotgun. (Den nyaste shotgun) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattemoe Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag behöver hjälp med den sista banan! Hur ska jag göra för att få ut "DEN GYLLENE PISTOLEN"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Man ska gå på rätt plattor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Det är svårt. Jag undrar vilken som fick reda på det först. :?: :mrgreen: :) :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag kom på koden själv men jag kan ge dig en sida där koden i plattorna finns gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattemoe Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Vilka är dom "rätta" plattorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 gå in på gamefaqs.com sa jag och gå in på golden eye 007 och sök på faqs och sedan kommer det upp en meny med olika saker är komemr det att stå egyptian eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Jag vill fortfarande veta hur man får cyklisten???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiro Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Hur får man dom två sista banorna i Goldeneye?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg