0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 som tex cradle....nu fattar jag en hel del.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Det är bra det. Men X-Enia Onatopp var ju också med i dåderna, men dog i jungeln. Som på filmen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 ...mmm...den banan finns ju med i spelet..som du sa..jag har inte sett filmen...den skulle va rolig att se..jag har bara sett The world is not enough... jag har det spelet också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag har sett alla Bond-filmer förutom den nyaste. Men nu åter till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vilken är den nya filmen?? vem är den dära piloten... hur ser Han/hon ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vilken är den nya filmen?? vem är den dära piloten... hur ser Han/hon ut? Den nya filmen heter ju Die Another Day, och den har funnits att hyra ganska länge, men åter till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har också sett alla filmer men eftersom Alec är Janus så är ju han på dom ondas sida för dom snackar ju om att Janus är en okänd person Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har också sett alla filmer men eftersom Alec är Janus så är ju han på dom ondas sida för dom snackar ju om att Janus är en okänd person Jag vet, men på Golden Eye (ALLTSÅ SPELET) så får man reda på det på Statue. :new_popcornsmiley: :new_kodomagnam: :new_argue: :new_2gunsfiring_v1: eda på det på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 den banan där man möter Valentine?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 den banan där man möter Valentine?? Ja det är den banan man möter Valentin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 finns det nåt tips på hur man klarar Control..(banan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 finns det nåt tips på hur man klarar Control..(banan) Ja... spräng upp de där borden på Control som Natalya inte använder(i förväg). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg