Icey Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Den låten är med i ett Simpson avsnitt där Homer får kyrkan så dansar han till den i kallingar. Nån som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Hur går den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Gud vad seg. Om jag visste det skulle jag ksrivit det, det var årtals sen jag såg det avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Nu var det ju en tid sen jag såg det, men ja har för mig att det är Edwin Starr - War. Den går nåt i stil med det här... War! Huh! Yea! What is it good for? War! Huh! Good God Y'all.. What is it good for? Absolutely Nothin'! Keep sayin it again.. Om du känner igen den, så är det säkert den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det var inte den =( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Har för mig att de har varit mer än ett avsnitt i kyrkan...men... Kiss - I Was Made For Lovin You ...sista hyfsade chansningen jag har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Den är det. Det är jag säker på, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.