Hoppa till innehåll

Hej Då!

Th3 Sh@dow

Rekommendera inlägg

aja.. nu har jag tänkt över detta i några veckor och nu har jag gjort mitt val. nu ska jag sluta.. jag vet att ingen bryr sig men tänkte bara berätta om det.. men jag kan fortfarande svara på frågar men då får ni skicka till min hotmail.. kanske kommer tebax, måste ta en paus. annars om jag inte kommer tebax. så.. hoppas jag att vi "träffas" i nästa liv.. hare gött alla.. om ni undrar varför jag lämnar så är det för att jag har hittat ett bättre forum att snacka om saker.. så.. hoppas ni har det bra medans jag är borta.. ses nån annan gång då!!. herrå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har hittat många olika forum.. blandade saker.. detta forum är inte bra att snacka om t.ex kärlek, bilar och sånt.. så jag har hittat endel forum. men Exet´s forum är bra om man snackar om kärlek. jag har själv gjort ett ämne där om tjejen i min klass.. jävligt fort växande det. 5 sidor redan.. mycket svar också. inte här.. att man måste vänta i 2 månader innan man får svar.. som där har jag fått as mycket tips om vad jag ska göra. och nu har jag bestämmt mig. om ni vill veta vad jag ska göra så skicka PM eller adda mig på msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...