Th3 Sh@dow Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 aja.. nu har jag tänkt över detta i några veckor och nu har jag gjort mitt val. nu ska jag sluta.. jag vet att ingen bryr sig men tänkte bara berätta om det.. men jag kan fortfarande svara på frågar men då får ni skicka till min hotmail.. kanske kommer tebax, måste ta en paus. annars om jag inte kommer tebax. så.. hoppas jag att vi "träffas" i nästa liv.. hare gött alla.. om ni undrar varför jag lämnar så är det för att jag har hittat ett bättre forum att snacka om saker.. så.. hoppas ni har det bra medans jag är borta.. ses nån annan gång då!!. herrå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Hej då! Vad för forum har du hittat? P.S Kan jag få dina Fuska mynt snälla jag behöver dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 har hittat många olika forum.. blandade saker.. detta forum är inte bra att snacka om t.ex kärlek, bilar och sånt.. så jag har hittat endel forum. men Exet´s forum är bra om man snackar om kärlek. jag har själv gjort ett ämne där om tjejen i min klass.. jävligt fort växande det. 5 sidor redan.. mycket svar också. inte här.. att man måste vänta i 2 månader innan man får svar.. som där har jag fått as mycket tips om vad jag ska göra. och nu har jag bestämmt mig. om ni vill veta vad jag ska göra så skicka PM eller adda mig på msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 oke hejj då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 ha de gött shadow adda gärna mig på msn: [email protected] kul o ses :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Hejdå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 men kom ihåg..kanske kommer tebax.. finns fortfarande en liten chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Men berätta några forum som du ska dra till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 ett forum är Exet´s forum. där snackar jag mest kärlek.. sen gtasajtens forum för att snacka om gta. och sen så några andra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Ok,men ha det, bra då. Och kom ihåg besök den här forumet ofta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 besöka detta forum ofta? jag kanske ska sluta :P men då och då måste man väl komma.. hålla lite ordning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Och när du loggar in då och då,måste du skriva inlägg så att vi vet ifall du har loggat in. Och mig ska du komma ihåg unge man vi har haft Eddie Guerrero historia. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg