pontus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hur kommer man till mossdeep city eller pacifidlog city :?: :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Om du ska till Mosdeep ska du surfa höger från Lilycove så kan du hitta det (Men då måste du ha fått bort Walimerna), Pacifiligodg Town hittar om surfar ner från Mosdeep och sen till vänster så kan du hitta det men det var ganska svårt att förklara men lycka till i alla fall! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ok jag har kommit till moosdeep city nu och jag van över bossen där :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ok jag har kommit till moosdeep city nu och jag van över bossen där :) :) :) (Gym ledaren) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ja gym-ledaren (jag kallar gym-ledare för bossar:D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ok jag har kommit till moosdeep city nu och jag van över bossen där :) :) :) Har du hittat Pacifiligodg då? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 japp det har jag för länge sen :D ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Haar duuu fångatt Rayquaza då??+ Redigerat 1 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 nej väm e det (en pokemon va?) var och hur fångar man dem??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 man fångar rayquaza i sky pilar och sky pilar liger vid pacifilitown till höger det är en grotta och man måste ha match bike för att komma till rayquaza och så kommer man till rayquaza ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 p.s den är i level 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 oj mina 2 bästa pokemon ( swampert och shellow) e på level 58 och min sämsta e på level 34 hehe jag ska snart fånga kyrurge hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg