Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Världens bästa film någonsin!!!! Väntar bara på när den kommer ut i Extended Version!! :new_Eyecrazy: Vilka mer än jag har sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Världens bästa film någonsin!!!! Väntar bara på när den kommer ut i Extended Version!! :new_Eyecrazy: Vilka mer än jag har sett den? jag hat sett den fast den var inte så bra som jag trodde att dn skulle så jag vart lite besviken på den, men den var ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Ja otur att den var så kort också! Det är det som är felet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det e LÄTT den ALLRA BÄSTA FILMEN I VÄRLDEN, DEN VAR BÄTTRE ÄN VAD JAG TRODDE!!! SE DEN ALLA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 den äger totalt jag såg den lite efter jul den är mind blowing :new_blowingup: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Det är en toppen film, men jag tycker att det var tråkigt att den inte var längre.:D Men den måste jag bara köpa den när den kommer ut på dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 det är den bästa film jag har sett men jag är missnöjd med de som har gjort filmerna första filmen skulle egentligen vara ca 5h qndra skulle vara ca 4h och tredje 4h de har tagit bort asmycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jo men det kanske e för att inte så många skulle orka se den. Men skälv hade jag gärna velat att den skulle vara 10 timmar minst. (jag älskar allt som har med Sor att göra, som ni kaske redan förståt :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja men det är väl bara att vänta på extended så är det iallafall lite mer men det kommer väl ta år innan den kommer ut :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 JAG HAR SETT DEN.JAG TYCKER DEN VA SKIT BRA.JAG GER DEN LÄTT 10/10.FAST DEN SKULLE TYP VARA 4H.DÅ SKULLE DEN VARIT ÄNNU BÄTTRE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag var på prämierdagen på The return of the king. Filmen var hur bra som hälst!! Men om filmen hade varit fyra timmar lång så hade man varit väldigt trött efteråt... (i alla fall jag...) Men det beror sig på hur den 4 h långa filmen var. Man tar ju det viktiga och det som blir bra till den "riktiga" filmen så ska visas på bio och sen på vhs och dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 nej ! den ska vara lång om det är en bra film och sagan om konungens återkomst är kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.