TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Jo musen ser skön ut :D Inte så fasligt dyr heller :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 nån som har razor mus? är den bra isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 nu kan man ju diskutera trådlöst eller inte i evigheter men mina batterier håller cirka 2-3 månader styck och det är ändå skräpbatterier, och jag älskar att kunna sitta vid tv:n 10 meter bort och göra vad jag vill på datorn. så nu går vi tillbaks till ämnet igen. det finns okså frärrkontroller till datorn för media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 nån som har razor mus? är den bra isåfall? Nej, men jag har hört att det är den bästa spelmusen i världen. Dock är den väldigt dyr ca. 800 spänn, ändå bara 400 dpi mer än min (Logitech MX518)..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 data-typen, vad pratade vi om?.. windows mediaplayer eller min nya mus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Ofta man bryr sig om ett inlägg är ot.....(jahopp nu är det 2 :P) Kan nån länka till nån sida med tangentbord+mus, ganska billigt, helst ganska bra också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 nån som har razor mus? är den bra isåfall? Man kan ju köpa diamondbacken som bara kostar 400 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Jag menade Copperhead den kostar 800 och är den bästa spelamusen i världen. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 det finns en ny i MX serien.. Logitech G5 nån som provat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 det kan väl inte vara så stor skilldnad på copperheaden och diamondbacken väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) det kan väl inte vara så stor skilldnad på copperheaden och diamondbacken väl? Jo de e en liten skillnad men för oss "vanliga" players räcker de me en diamond.. ;) Edit, Stavfel Redigerat 12 December 2005 av LeogetZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 http://www.datorbutiken.com/se/ Inte så dyr.. Tvivlar på att den är bäst i 'världen' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.