Hoppa till innehåll

Gta Sa- Kan Ej Köpa Byggnaden

Gäst Grenade

Rekommendera inlägg

Gäst Grenade

Det där huset på " 2:a banan" Wang autos. Köpsymbolen är röd hur gör jag för att få den grön så att jag kan köpa den?

Du måste göra uppdrag och när du har gjort många uppdrag kommer den

att bli grön så att du kan köppa den

Jovisst men, det konstiga är att jag har gjort alla uppdrag på spelet! Men jag kan inte köpa Wang- huset. Detta irriterar mej eftersom att jag vill så gärna ha Wang autos. Så jag vet inte hur jag ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Grenade

Det där huset på " 2:a banan" Wang autos. Köpsymbolen är röd hur gör jag för att få den grön så att jag kan köpa den?

Jovisst men, det konstiga är att jag har gjort alla uppdrag på spelet! Men jag kan inte köpa Wang- huset. Detta irriterar mej eftersom att jag vill så gärna ha Wang autos. Så jag vet inte hur jag ska göra.

Vilka uppdrag gjorde ni för att få den grön?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Vilka uppdrag gjorde ni för att få den grön?

Du måste klara bilskolan för att låsa upp de 4 uppdragen som gör att man låser upp Wang autos.

Om du asså klarar bilskolan o uppdragen hos CJ´s garage sen så kan du få det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...