Salzalada Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag har spelat ett spel hos min kusin. Det är ett slags bilspel där man ska försöka att krascha andra bilar. Om man gör en snygg "tackling" och motståndarbilen kraschar så får man en stjärna tror jag. Efter det kan man hålla inne en knapp så att man åker fortare. Det var i ett utav lägena man körde så. Är det någon som känner igen det och kan säga vad det heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Låter som burnout 3 låter det bekant men det kan ju nara burnout revenge oxå :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 antaglien burnout spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Revenge! Så heter det ja! Tack så mycket! Fy fasen vad vad jag har letat efter det namnet! Tuen tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Burnout Revenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Jaja, sak samma! :P Men vet någon om det spelat även finns till PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Nej det finns inte till PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag har spelat ett spel hos min kusin. Det är ett slags bilspel där man ska försöka att krascha andra bilar. Om man gör en snygg "tackling" och motståndarbilen kraschar så får man en stjärna tror jag. Efter det kan man hålla inne en knapp så att man åker fortare. Det var i ett utav lägena man körde så. Är det någon som känner igen det och kan säga vad det heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Burnout spelen finns till PS2 xbox X360 och PSP tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 inte till psp väl..? tror inte det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag sa tror att det finns på PSP också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg