Lander Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Vad har ni gjort för elaka saker i skolan eller bus m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Bus vet jag inte. Kan iallafall inte komma på något just nu -___- Fasst jag och en kompis brukar knacka på en lärares klassrum och den läraren är den värsta som finns på skolan. Han har slagit mig och flera stycken andra. Kanske kan ha vart en slump, men en lärare slår inte tre stycken på två dagar. Dessutom brukar han alltid vara otrevlig. Ingen bra lärare det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag gjorde ett stort rökmoln i vårt klassrum :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag gjorde ett stort rökmoln i vårt klassrum :P Hur gjorde du det!?Exprimenterade ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag gjorde ett stort rökmoln i vårt klassrum :P Började brinna på massa papper och när jag blåste ut det kom jätte mycke rök men läraren var upptagen att läsa så hon såg inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Det dummaste jag gjort är att lägga dynamit på rektorns stol. Skojja. :P Det värsta var nog när jag satte in en spik i ett cykeldäck men det var 4 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Det var en kille som kasta en gaffel i huvet på mig idag men han skulle kasta på någon annan. Nån gång ska jag slå tillbaka på honom. Jag gjorde inte det idag för han fick typ damp på alla på hela skolan så om man skulle närma sig så skulle man typ vara död :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 kasta en BOK i huvudet på en person som jag va sur på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Kastat snöbollar på oskyldiga fotgängare... På skoltid såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Vi körde snöbollskrig då var det någon som träffade en oskyldig gubbe i huvet han vart galen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Dr.cheat:Dampgubbe :P Zimens:Hehe sj brukar man kasta på bilar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Vi brukar kasta snöbollar på fönster. Inte på skolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.