Triforceh Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Dude, som sagt EXTRA prylar, vad har ds som är 'extra'? Jo juste, NADA! Jag hade köpt psp även om den inte hade haft alla de där 'plusen' Och ni fanboys som aldrig rört vid en psp, screw u. Nope, ingenting. varför? för att det inte behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Nej det behövs inte, men det är ändå kul att kunna lägga in låtar i spelen osv, eller lägga in filmer som du kan kolla på. Och NEJ! spelen är inte bättre till ds, det är en smaksak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Om du tycker om sega bilspel så är det inget snack om saken, då ska du ha en PSP :blink: :blink: , men, om du tycker om plattformspel eller gamla klassiker då ska du ha: NINTENDO DS!!!! :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Köp PSP det är bäst även om jag har NDS så tycker jag att det är bättre. Själv har min kompis det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Nej det behövs inte, men det är ändå kul att kunna lägga in låtar i spelen osv, eller lägga in filmer som du kan kolla på. Och NEJ! spelen är inte bättre till ds, det är en smaksak Kul? Kanske, men det är inte värt att lägga ut 1500 (ungefär pris skillnaden mellan NDS och PSP) för det. ca 89% av alla som både har spelat PSP och DS tycker att spelen är bättre på DS. Det är en smak sak, fast majoriteten tycker att DS spelen är roligare. Själv har jag både PSP och DS, PSPn anvnds nästan aldrig, och jag har ca 20 spel på min DS, och det finns minst 6 spel till som är ett måste-ha-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Köp DS, mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Vädligt svår fråga.. :o Jag tycker nästan DS den är billigare och den har en del bra spel.. jag äger själv ett DS och jag är jätte nöjd.. (Men jag funderar på att köpa ett PSP) Men DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Fick min DS igår den bästa konsollen jag har spelat på den är billig, har bra spel så jag tycker den är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 japp! den är riktigt bra !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Fast om PSP inte var så dyr skulle man haft en kanske. Men DS äger då. Tror ändå om jag skulle haft både PSP och DS, så skulle DS vara bättre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Okej, jag visste inte riktigt vad jag skulle köpa, men jag fick ett PSP Giga Pack i julklapp. Det är iallafall väldigt bra, och jag rekomenderar det verkligen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Nntendo Ds tycker jag är bättre. Psp är dyrare och även om man kan se film och höra på musik på den... musik.... finns mp3 och många andra musiksaker som är bättre mindre. Film ser man väll på sin VHS eller DVD. Internet har man på sin dator. Nintendo Ds är ett bättre val för den som vill ha en spel maskin och Psp för den som vill ha fler funktioner. Och nya Wi-Fi äger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg