Slasktratt Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Självklart lanseras det ett Halo 3 så småningom, även om det är från själva Bungie eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Hoppas det inte ser ut/är som på trailern ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 mm lite dampigt på trailern han siktar åt vänster så skjuter han bakåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) det komer koma på Xbox 360 på. Här finns det en traliler till halo 3: http://video.google.com/videoplay?docid=-4...lo+2&pr=goog-sl lol :meddum: d är ju en klar fejk...plus att det står www.halo2mods.com uppe i hörnet på sidan.... :D och förrästen halo äger :P Redigerat 25 Januari 2006 av Sv3A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Ursäkta om jag bryter i halo ämnet men e nån av er här avunsjuka på xb360 jag e avunsjuk som *** men jag vill gärna ha det fast så länge jag inte har det kommer jag att säja att xb360 suger Vad tycker ni? :blink: Det är väl ett anna ämne eller..?? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 LOOOOOOOOOL de dära är en fake de dära e från dem första halo filmerna (innat nått skulle komma ut) för de skulle se ut så men då ändra dem de till et FPS och de var bra gjort av bungie tycker jag! NEJ DE ÄR INTE HALO 3!! finns ingen film på halo 3 ännu.. kommer nog vid nästa E3 mässa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg