Gäst KNUTTE Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 hallå kan ni inte göra ett forum för att sncka om nintedo inte för spel men liksom bara nintendo om ni fattar? skulle jag tycka va bra! vad tycker ni? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Va? Menar du att man ska göra forum för den första Nintendon? Finns redan typ 2 forum för Nintendo,annars kan du prata om det i övriga konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Menar du ett "Nintendo" forum, som gäller allmänt nintendo? Tror jag inte kommer, verkar onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Menar du ett "Nintendo" forum, som gäller allmänt nintendo? Tror jag inte kommer, verkar onödigt. ja bara ett nintendo forum! men jag vill att det ska komma! för varför finns mac? det är bara 5ämnen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Det finns bara en forum om Mac,men typ 3-4 forum om nästan alla Nitendo modeller,och där kan ni snacka om allt,annars finns alltid,övriga konsoller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Behövs nog inte ett nintendo forum. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 men jag vill inte bara prta om spelen! utan om själva nintendo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Men gör det i allmänt eller kanske i intressen. Det behövs inget sådant forum för att du vill prata om nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 så man ska allså snacka om det på allmänt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 hallå kan ni inte göra ett forum för att sncka om nintedo inte för spel men liksom bara nintendo om ni fattar? skulle jag tycka va bra! vad tycker ni? :gitarr: Onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Om du nu vill prata om själva konsollen Nintendo (Alla; Nes, Snes, N64, GBA, GBC, DS & GC?) Då får du antingen prata om dem i Övriga Konsoller eller i Allmänt. Men det beror på vad du vill prata om? Om du vill ha en röstning om vilken av dem som är den bästa eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Varför jag tycker att det är bra som det är! Men det fins andra forum sidor... nee just det dom har inte fm på andra sidor ;) Redigerat 1 Januari 2006 av Star-Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.