lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 ganska logiskt att ha boken för sin årskurs, dock ligger jag före dem i klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag har inte matte längre men den senast matteboken jag hade var svår. Vadå har inte matte ? Jag har möte med matte D Ganska så bra faktiskt även om den är tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 hej vilka matebok är ni på jag är på 3a och går i 3:an jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Nu har vi börjat arbeta med Enheter och det har vi förresten gjort två veckor nu. Just nu arbetar jag med den första boken för enheter... Den är blå. '^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Går i sjuan och har sjuans bok. Enkel? Ja. För enkel. Det är inte ens kul... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 7:ans mattebok går i 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Går i 9:an. Har ingen mattebok alls. :) Den behövs väl aldrig? Lär mig matte utan böcker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Går i nian. Nationella i matte är klara så då var det dags att slopa matteboken då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Går i sjuan har Gymnasie matte haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Går i sexan har sexans mattebok (får ha sjuans om jag vill, men den är sååå seg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Just nu har vi inga matteböcker, men förut använde vi en bok som jag tror kallades möte med matte eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 7:AN mattebok och jag går i 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.