Opooa Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Av egen erfarenhet så tror jag att det behövs det en hel del mer än en liten knuff för att skivan ska förstöras, själv jag råkade välta den ganska ordentligt när jag sprang omkull den på golvet utan att skivan skadades, men det är mycket möjligt att det bara handlade om ovanligt mycket tur i mitt fall. Men att den däremot skulle spricka om man försiktigt rättade till kablar som hamnat under den (som en viss blaska påstod) kan jag verkligen inte tänka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Så överdrivet känslig kan inte en konsoll vara! Själva tillverkaren skulle säkert inte tillåta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Nej konsolen borde ju hålla för mer och om något sånt här drastiskt skulle hänt bör det ju vara en riktig smäll 360:n råkat ut för. Redigerat 28 December 2005 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Håller med Fusion att den verkar vara känslig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Asså den e hyper känslig. ja råka flytta den 1 cm och då blev det en stor stor repa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Sjukt att man en sådan känslig konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Tyckee jag med fast man kan mecka med den så att man kan röra på den när den e i gång och har en skiva i sig. En sak till. Den kan överhettas så det är bra om man typ bara spelar 1 tim och låter den vila i ca 15 min. Jag har en jumbofläkt så ja kan spela hur länge jag vill. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 är det något fel på dom eller? eller ska det vara så då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Tyckee jag med fast man kan mecka med den så att man kan röra på den när den e i gång och har en skiva i sig. En sak till. Den kan överhettas så det är bra om man typ bara spelar 1 tim och låter den vila i ca 15 min. Jag har en jumbofläkt så ja kan spela hur länge jag vill. :D Jag kan också spela hur länge jag vill med standard fläkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Tyckee jag med fast man kan mecka med den så att man kan röra på den när den e i gång och har en skiva i sig. En sak till. Den kan överhettas så det är bra om man typ bara spelar 1 tim och låter den vila i ca 15 min. Jag har en jumbofläkt så ja kan spela hur länge jag vill. :D Har aldrig hört talas om det heller. Låter min box stå på under hela min vakna tid och har aldrig märkt av några överhettningar. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Så här är det:ifall något drabbar en person,då tror man att dte är fel med alla som har samma sak. Och det är fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 hm.. nää xbox 360 är nog absolut inte något att ha,jag hade faktiskt lite funderingar på att skaffa,men efter allt man har hört om hur känslig den är,så får de inte bli ett XBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.