Hoppa till innehåll

Hur Många Har Köpt 360?

Simpsons

Rekommendera inlägg

Av egen erfarenhet så tror jag att det behövs det en hel del mer än en liten knuff för att skivan ska förstöras, själv jag råkade välta den ganska ordentligt när jag sprang omkull den på golvet utan att skivan skadades, men det är mycket möjligt att det bara handlade om ovanligt mycket tur i mitt fall.

Men att den däremot skulle spricka om man försiktigt rättade till kablar som hamnat under den (som en viss blaska påstod) kan jag verkligen inte tänka mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tyckee jag med fast man kan mecka med den så att man kan röra på den när den e i gång och har en skiva i sig. En sak till. Den kan överhettas så det är bra om man typ bara spelar 1 tim och låter den vila i ca 15 min. Jag har en jumbofläkt så ja kan spela hur länge jag vill. :D

Jag kan också spela hur länge jag vill med standard fläkten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckee jag med fast man kan mecka med den så att man kan röra på den när den e i gång och har en skiva i sig. En sak till. Den kan överhettas så det är bra om man typ bara spelar 1 tim och låter den vila i ca 15 min. Jag har en jumbofläkt så ja kan spela hur länge jag vill. :D

Har aldrig hört talas om det heller.

Låter min box stå på under hela min vakna tid och har aldrig märkt av några överhettningar. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

hm.. nää xbox 360 är nog absolut inte något att ha,jag hade faktiskt lite funderingar på att skaffa,men efter allt man har hört om hur känslig den är,så får de inte bli ett XBOX.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...