enzo Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Visste ni att man kan köpa en sorts adapter så att man kan titta på bilder, lyssna på musik och se på filmer på NDS!!! Man köper adaptern och sedan stoppar man i ett minnes-kort och sedan lägger man in bilder och allt annat på sitt DS! Jag vet inte om det funkar men det vore häftigt, fundera på att köpa det men jag vet inte om blir bra?... Är det någon som vet?? Gå in på www.gametronics.se och välj nintendo DS och sedan tillbehör så får ni se :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Coolt med musik men hur kommer ens Grafiken vara på filmerna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
enzo Skrivet 12 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) Coolt med musik men hur kommer ens Grafiken vara på filmerna?? Jo det undrar jag också.. skulle tro att den är rättså bra faktiskt, men det vore coolt ändå! :cool: Redigerat 12 December 2005 av enzo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Jo men Asså 64 bitar är ju inte så mycket...Eller har adaptorn nån sorts grafik i sej så att man kan se film eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
enzo Skrivet 13 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Jo men Asså 64 bitar är ju inte så mycket...Eller har adaptorn nån sorts grafik i sej så att man kan se film eller? Jag tror att adaptorn har en särskild grafik som används för filmerna och bilderna... Redigerat 13 December 2005 av enzo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jo men Asså 64 bitar är ju inte så mycket...Eller har adaptorn nån sorts grafik i sej så att man kan se film eller? Den ska ju funka till Game Boy Advance SP, så det borde ju bli bättre (GBA:SP har ju knappast film grafik) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Hoppas dom inte tar skyhöga priser på minne o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
enzo Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag läste på intenet att det var MPEG4 format på filmerna och att det var bra ljud i musiken! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Den där adaptern låter väldigt bra, jag vill gärna ha en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Lägg en länk här vetja! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Jag visste det dära :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Verkar lite müskoh <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg