enzo Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) Verkar lite müskoh <_< Jag har läst att folk har börjat förbeställa de och att man kan lyssna på musik i 8-15 tim och 4 tim film innan batteriet tar slut. :) Den heter Play-Yan och kan tåla ett SD kort med upp till 1 GB! Den kan spela i MPEG 4 format och MP3. :cool: PS. Den fungerar förstås för NDS OCH för GBA! Redigerat 17 December 2005 av enzo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Här är två länkar med information om Play-yan: - IGN recension (på engelska) - En video där man får se precis hur Play-yan funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Skitt coolt! :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 collt om man kunde se på två filmer samtidigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 collt om man kunde se på två filmer samtidigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Men vilken adapter ska jag ta på www.gametronics? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
enzo Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Men vilken adapter ska jag ta på www.gametronics? ;) www.gametronics.com sedan nintendo DS sedan tillbehör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 jag ska kankse köpa en av en kompis som har en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg