Gäst Muuu Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 hur ska man göra för att ta bort en 'TrojanDownloader.Win32.Inor' mitt virusprogram kunde inte ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Om inte antivirusprogrammet kan laga filen från trojanen så kanske du skulle testa att ta bort hela filen som är smittad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sic Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 http://securityresponse.symantec.com/avcen...valinstructions Du ska alltså starta datorn i felsäkert läge och göra en virusscan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Du kan pröva å ladda ner typ program som tar bort sånna virus på www.download.com sök bara på trojan eller nått! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sic Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 I annat fall kan du googla efter "TrojanDownloader.Win32.Inor Remove Tool" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Om den inte kan ta bort det så är der ingen fara. Trojan som även heterspyware är ett simpelt sprogram som spelar in allt som man gör på datorn. Om inte ditt virus program kunde ta bort det är de nog ingen fara... Men ifall att testa Ad-Aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) Ingen fara? Ha, ha, ha... Redigerat 16 December 2005 av kalle4709 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Som någon annan sa,testa Ad-aware,jag själv har den och den tar bort virus och cookies samt trojaner. Någon som vet ifall Glocalnetsäkerherts paket är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Som någon annan sa,testa Ad-aware,jag själv har den och den tar bort virus och cookies samt trojaner. Någon som vet ifall Glocalnetsäkerherts paket är bra? men du ska inte gå på att sånna program som ad-aware tar bort virusen, de kanske står att alla virusen e borta å då köper du pro versionen av den för att du helt enkelt blir lurad.. <_< Ja tror inte glocalnetssäkerhetspaket e bra, ja kör me norton 2005 de e helt klart bäst.. dyrt dock :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Som någon annan sa,testa Ad-aware,jag själv har den och den tar bort virus och cookies samt trojaner. Någon som vet ifall Glocalnetsäkerherts paket är bra? norton e ett av dom sämsta..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Som någon annan sa,testa Ad-aware,jag själv har den och den tar bort virus och cookies samt trojaner. Någon som vet ifall Glocalnetsäkerherts paket är bra? norton e inte alls ett av dom sämsta, när man ska ta bort spyware virus så e de inte så bra.. men de ja mena är att man får mkt bättre kvalite om man köper virus programmen! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.