Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag gillar inte Final Fantsy så mycket men Manhunt verkar lite roligt nån som vet nåt om det?? Japp det fick sämsta tänk bara betyg i superplay(nästan i alla fall). Inte helt oväntat det är ju till Playstation 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag gillar inte Final Fantsy så mycket men Manhunt verkar lite roligt nån som vet nåt om det?? på manhunt ska man va en gubbe som ska spela in en film! så får man smyga sig på gubbar och sedan döda dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 DragonBall budokai 2 8) skönaste kamehame-ha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 True Criminal verkar bra (inte kört), annars kan du checka lite spel och screenshots så du får se själv hur bra spelen är. Annars tycker jag att du ska köpa den nya J. Bond som kommer ut snart, verkar grymt bra. Eller kanske Medal of Honor: Rising Sun?[/quote Det heter True Crime: Streets of L.A Jag har klarat ut det för länge sen och Freedom fighters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 köp tony hawks undergrond det är super :mrgreen: eller köp dave mirra frestyle bmx 2 inte säcker på stavningen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 köp fredoom fighters...de verkar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 köp fredoom fighters...de verkar bra Jag har precis skrivit att jag har klarat ut det (för ca 4 månader sedan). Det är inte så nytt längre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Du kan bestäm själv.Men jag tycker att du köper sagan om konungens återkost.Får jag tack för allt :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen_Aragorn Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Köp Sagan om ringen,Sagan om de 2 tornen eller Sagan om konungens återkomst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 FIFA 2004!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg