OmenChild Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 har tappat bort mitt musik program (minns inte vad det heter) :( om någon vet något bra program som man kan göra tecno mm så ee jag idel öra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 har tappat bort mitt musik program (minns inte vad det heter) :( om någon vet något bra program som man kan göra tecno mm så ee jag idel öra :) techno ejay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SolidSnake Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 jag har Techno Ejay 4 men problemet är att det kommer fram en skicka inte ruta efter typ 20 min så programmet stängs??? vad ska jag göra, finns det update eller ngt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 reason Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Euh Reason som Mujo säger. har abretat en del i cubase sx också. kolla Ableton Live, eller kanske fruityloops om du vill sjunka till lägre nivå. ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Sony ACID finns ju. Eller Magix Music Maker om du vill sjunka till en ännu lägre nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Du kan ju börja med FL iaf, sen behöver du egentligen inte byta program om du gillar det ( dels för att reason och cubase är mer komplicerat) men också för att det finns många som använder det! Den som är mest känd är nog Alex Megane (Har för mej att han använder FL ännu iaf) Rob Mayth har använt det (han använder sig av cubase+ studio) Det finns riktigt många "Stora" Producers som har använt det. Men sen finns det ju ännu mer mindre kända som använder det t.ex. Hypersnap, Zone Breaker, Freddy L, Crazy Rockerz (Dj beowolf), Raaban Inc, Tunestylerz, Dj Diskant (om jag minns rätt) Och tusentals mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Cubase SX, fruitloops, techno ejay & Atomix mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 jag har en massa musik program som man gör techno rock och pop musik på.. sj är jag en as bra artist berömd på hela (newgrounds) ett av programmen jag använder är music maker03 det är ganska bra. och så har jag ett som heter Dj chaos music maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.