Swoodo Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Charen är SÅLD! Ses på Kyra x) Chill out, Kg Redigerat 20 December 2005 av Swoodo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Jag tror inte riktigt att der är din? sånt namn har man inte om man är svänsk.Och sen skulle jag vilja se när du skrev nått typ hej alla på fuska.se eller något -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swoodo Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Uhm, ok trist att du inte gillar namnet, själv gillar jag sånda namn. Fasst du kanske föredrar "Swedish Elijt Mäster Knijt"? aja vet inte hur du spelar tibia men accet e mitt och som sagt det är till salu. Här är bilden du så gärna ville se, gjort ändast för dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 ***vilken dålig grafik tästa runescape!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Grafiken är inte allt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Birre Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag vill bara meddela att grafik på ett spel är inte allt, men dom mer barnsliga, eller de kommer grabbar, snart när ni väl mognat lägger ni ner med rs, runescape är bara så baby gjort, de e så fjantigt, de finns inget innehåll i de, tibia har innehåll och grafiken är det sista man tänker på när man väl kommit in i spelet, runescape har jag lirat i 2-3 år, och de va riktigt riktigt roligt förrut, men nu, bah , fjantigt, så lågt kan jag nu längre inte gå , men på tiden förstår ni va vi större grababr talar om när vi säger TIBIA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 lol ska du säga att tibia har dålig grafik runesape 3d skit ser man ju inget runescape fattit spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg