Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag vet att det är upp till var och en,men det är väl ganska onödigt att göra det iallafall. (Menar du allvar,alltså det där med avatare?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 på kvällen är det också trögt. på mogonen vid 07:00 är det bäst att vara ine :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Ibland blir det segt för mig, på morgonen brukar det vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Förbättringar är på gång. Och stora minus finns och finna på mitt bankkonto :( Men det var det värt, förmodligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Nu fick jag dåligt samvete helt plötsligt... :( Undrar vad det beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Förbättringar är på gång. Och stora minus finns och finna på mitt bankkonto :( Men det var det värt, förmodligen... Betalade du med dina egna pengar,alltså från banken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Det kan vara att många är inne på sidan eller att det är många Gäster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 alla kan väl skänka en 10 åt dig. för om alla gör det så blir det över 1000kr iallafall. å du blir fuska bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 det är jobbigt när sidan hänger sig när man skrivit ett inlägg och ska posta det, då blir det ofta dubbel eller TRIPPEL inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 alla kan väl skänka en 10 åt dig. för om alla gör det så blir det över 1000kr iallafall. å du blir fuska bättre :D Eller så kan alla Köpa FsuakVIP, då blir det 2000 istället! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 jo det vore en bra ide. men jag köpte 1000mynt för 30kr istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag kan skänka Fuska Mynt :D. Skänka pengar är inte min grej. Jag kan inte få in de i datorn :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.