the game master Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 behöver många som hjälper till huvud kodare:xxxxxxxx map "kodare" (minns inte vad det hette):xxxxxxxx webmaster:xxxxxxxxxxxxx dom som gör gubbarna och sånt:xxxxxxxx jag kommer förståss att hjälpa till med allt kontakta mig på msn:[email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Fattar ingenting. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 hjälpa mig med ett online spel jag kan väl inte göra ett helt online spel själv eller?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Tyvärr, kan inte ett dugg om sådan kodning. Fråga mig om några år, då jag troligtvis har lärt mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 jag har en webplats som heter www.nossload.nu fast det var 1 år sen jag använde den så om du kollar nu så ser den konstigt ut. fast jag kan lägga upp ditt spel där och jag kan helt enkelt göra en spel sida fast jag vill ha 1700 fm då :D det tar plats med hemsidor på min lilla server :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 LoL, ska han betala dig för att du ska lägga upp hans spel på den sidan? Det är snarare tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 jag har en webplats som heter www.nossload.nu fast det var 1 år sen jag använde den så om du kollar nu så ser den konstigt ut. fast jag kan lägga upp ditt spel där och jag kan helt enkelt göra en spel sida fast jag vill ha 1700 fm då :D det tar plats med hemsidor på min lilla server :/ LoL Är du sjuk haha! håller med Omega99 ... Föresten finns många andra uppload sidor ... Så varför betala :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.