Hoppa till innehåll

Game Maker :d


NossLoad

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså jag gordeett 2d spel i game maker för första gången du är ett ufo (origristerad version) och ska samla pengar för poäng men man ska akta sig för minorna som flyger runt. ett annat spel jag gorde så ska man klicka på en fotboll så den alltid studsar upp mot taket du får inte låta den ramla ner på golvet.

 

har ni reggad game maker? i så fall kan jag väl få en kopia he he:D ha bara oreggad version :( och jag måste ha reggad så jag kan göra filmer :s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra spel bara att du lixom inte har gjort spelet.....d e ju doom från gm hemsida som du har bytt ut alla sperits (bilder) på...... <_< men d e välla bra ja har hållt på me gm i snart 3 år men mina spel e nog ganska då liga....men ja har gjort nåra riktigt bra :D (e d nån som e bra på gravity i gm???)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh okej kan prova men e det freeware(rigresterad skit eller?

 

 

EDIT: såg att det va ej regg bart det e bra men kola en tutrial verkar invecklat hatar invecklat men seriöst nån som har reggad game make och e villig att kopiera?

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hållt på med gm i snart 4 år och är rätt bra på det faktsikt...

Och han bytte inte ut spritesen från spelet, hela spelet är en ripoff förutom att han ändrat Info filen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hållt på med gm i snart 4 år och är rätt bra på det faktsikt...

Och han bytte inte ut spritesen från spelet, hela spelet är en ripoff förutom att han ändrat Info filen.

 

Nästan... Jag bytte spritsen, jag bytte info filen som du sa, jag har ändrat banan och jag har bytt strolek på vissa väggar.

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...