Gäst Mega93 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 LoL, han kanske suger i 3d men har du sett hans 2d spel? Och kan du ens göra bättre elr? Jag har då aldrig sett nåt spel gjort av dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 asså jag gordeett 2d spel i game maker för första gången du är ett ufo (origristerad version) och ska samla pengar för poäng men man ska akta sig för minorna som flyger runt. ett annat spel jag gorde så ska man klicka på en fotboll så den alltid studsar upp mot taket du får inte låta den ramla ner på golvet. har ni reggad game maker? i så fall kan jag väl få en kopia he he:D ha bara oreggad version :( och jag måste ha reggad så jag kan göra filmer :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Eh, man kan inte göra filmer i gamemaker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fesoj_92 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 bra spel bara att du lixom inte har gjort spelet.....d e ju doom från gm hemsida som du har bytt ut alla sperits (bilder) på...... <_< men d e välla bra ja har hållt på me gm i snart 3 år men mina spel e nog ganska då liga....men ja har gjort nåra riktigt bra :D (e d nån som e bra på gravity i gm???) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Eh, man kan inte göra filmer i gamemaker... kan man visst du gör så att objectsen rör på sig och bakgrunden rör på sig med koder så det går visst att göra filmer :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 men tillbaka till det jag fråga nån som har reggad game maker och e villig att ge mig en kopia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 asså hur f*n pallar man använda game maker man ska ju ha blender ladda nere från http://www.blender3d.com/ have a good time :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 d e bara o kämpa me o komma på allting men till slut blire bra :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) eh okej kan prova men e det freeware(rigresterad skit eller? EDIT: såg att det va ej regg bart det e bra men kola en tutrial verkar invecklat hatar invecklat men seriöst nån som har reggad game make och e villig att kopiera? Redigerat 30 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag har hållt på med gm i snart 4 år och är rätt bra på det faktsikt... Och han bytte inte ut spritesen från spelet, hela spelet är en ripoff förutom att han ändrat Info filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Jag har hållt på med gm i snart 4 år och är rätt bra på det faktsikt... Och han bytte inte ut spritesen från spelet, hela spelet är en ripoff förutom att han ändrat Info filen. Nästan... Jag bytte spritsen, jag bytte info filen som du sa, jag har ändrat banan och jag har bytt strolek på vissa väggar. Redigerat 30 December 2005 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Oj, just det, du använde exemplet från gm sidan, jag tänkte på det färdiga doom exemplet i gmc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.