the gambler Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Snälla hjälp mig!! Jag har köpt xpand rally i julklapp till min man, när jag skulle testa om det fungerade så kommer det upp en ruta som frågar efter en aktiverings kod. Jag har testat koderna som var med spelet men får inte det till att funka Finns det någon som kan hjälpa mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Ring deras support eller köp ett nytt? Och har du skrivit in exakt rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 kolla så att det är exakt rätt kod du har skrivit in och att stora/små bokstäver osv är exakt som där koden står. kontrollera att det inte är någon kod du exempelvis ska hämta på nätet eller något sådant som ska skrivas in. kontakta speltilverkarens support om detta inte hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Det kan vara bindestreck i koden. Testa att skriva in dom också. Det har hänt 1 gång för mig att jag var tvungen att skriva in dom också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.