Linke Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 :cry: Jag har Problem . Jag har hört att det finns en gym bugg. Vet inte vad det är men jag har det här problemet. Min limmit för träning är nådd för idag säger den. fast jag har sparat. Samt jag kommer inte in i Vic butikerna. Tack på för hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hmm........... Det kanse bara är FEJKAT :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 men! du kan inte gymma hur länge som helst det är en limit för alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Man kan bara vara på gymmet en viss tid varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Vic butikerna? menar du Vice city butikerna? Dom måste du låsa upp genom att köra uppdrag. (Dom flesta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Det är ingen bugg! :angry: Man kan ju inte träna hur mycket som helst på en och samma dag. Du måste ju vänta tills nästa dag eller spara ett par gånger så att det blir nästa dag innan du kan fortsätta att träna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Har själv råkat ut för gymbuggen. Den är inte rolig. >_< 1.Pröva att gå till något safehouse och spara 6 gånger på samma slot. 2.Funkar det inte, pröva byta kläder,frisyr och tatoeringar. Spara sen. 3. Gå till någon resturang och ät fet. (låt oss säga hälfen på mätaren) 2. Go to the nearest Fast Food Restaurant and eat as much as possible Detta bör funka om inte så är det bara att vänta så kanske den försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg