unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 HEEJ! Hur många spel har du varvat? Jag har: 20 spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 så där 50-60.... Har inte koll på alla=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 30-40, men blir någ fler nu till 2006 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 oräknebart. hundratals. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 :D typ :blink: 50 nånting :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Har börjat köpt mer och mer nu, så det blir mer och mer nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Ungefär 10 spel har jag klarat av. Är ingen riktig Spel marodör som spelar och spelar. Väljer omsorgsfullt mina spel och har kvar dem i flera år och kan fortfarande spela om den utan att tappa sugen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Ungefär 10 spel har jag klarat av. Är ingen riktig Spel marodör som spelar och spelar. Väljer omsorgsfullt mina spel och har kvar dem i flera år och kan fortfarande spela om den utan att tappa sugen. Typ raka motsatsen mot mig då. jag hyr alla spel jag ser och varvar dom och sen åker dom tillbaka till affären igen. Om det är nått spel som jag blivit riktigt förtjust i så går jag till GAME några dagar efter och köper det. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Det var ju inte ett dåligt system ^^ Men jag försöker nu låta bli att bränna upp alla mina pengar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Om man HYR ett spel som du gör och man "bränner" av det. Märker dom i affären av det? :gitarr: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Mja... De flesta nya spelen är ju Bränn skyddade och i DVD format. Men om du lyckas bränna ett spel så tror jag inte att de kommer märka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Skulle inte heller tro det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg