Reyals Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Tja grabbar, läget? Jo, så är ligger det till. Jag, NesseN, lämnar nu det här forumet. Är ju inläggsbannad i fjorton dagar efter en viss varning så fick låna ett annat account.. :rolleyes: Hejdå. Tack till: Mellanmjölk, min snuttis Ragnarök, min El maco Epaaj, min sockerbit Bobby, skönaste varningen ever! Respekt! OOIE, Heil våra bråk för f*n, du äger fett! :wub: x0t, <3 Guggo, the man, the myth, the guggo! ap0ca, mästarn draghon, jajajajaja Resten, dra åt h*lvete. (Känner du dig träffad kan du nå mig på msn, jag känner mig väldigt generös). Hejdå helt enkelt. Det var roligt så länge det varade. /NesseN, Legenden, Bambi. PUSSHAJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hej då,din jävel,du bad mig dra åt h*lvete. :P Det här är verkligen en tråkig trend,att många slutar. P.S din förra avatar,var det programledaren för debatt eller någon amerikansk politisk man? Hade Gött! Hoppas att du loggar in då och då. EDIT:Min första mening var bara ett skämt och ingen personlig påhopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hej då! @Fusion håller med om att det är synd att fler och fler slutar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Nooooooo!! Vad har ni gjort era monster!!! Ännu en till medlem borta! Hoppas ni är nöjda nu när ni sitter på era feta arslen och rullar tummarna :< Hoppas ni får dåligt samvete! NesseN, May the force be with you, my little el maco chicken lova! _/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Ännu en till som ska dra :( ja hejdå iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Yeehaa! Nu e NesseN Borta! :D:D:D:D Yeehaa! *Vislar* :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Om det fortsätter såhär komemr jag också snart att sticka. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hmm.. Jag kan inte dra åt h*lvete. :P Jag lever ju :P Jag känner du knappt men: HEJDÅ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) Synd att du slutar *snyft* Nåja ha det bra i Foriala(parodi på Nangiala) xD dit kommer alla som slutat på forumet Hej Då hoppas du tittar förbi forumet nån gång Redigerat 17 December 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 puss nessen, kommer aldrig sluta älska dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Synd att du lämnar oss NesseN. Du var iaf en bra moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 :D hejdå ses i h*lvetet :evil: för du sa att jag skulle ditt! om jag ska ditt ska du med ditt ditt lilla rått-face Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.