LuddE Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Varför ska jag dra åt h*lvete för? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jag har som sagt slutat, detta blir mitt absolut sista inlägg. Men jag vart tipsad om att NesseN slutat. Vill inte skriva nåt som jag kan bli varnad (vill sluta felfri). Men jag känner lika för NesseN känner för mig. Aja, hejdå igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Neeej!! Inte MeM OCH Nessen! :( Så gick detta forumet i stupet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Neeeeejjjjjjjj inte du också... Om ja hittar nått nytt ställe å hänga på när ja surfar tror jag också att jag slutar... Både NesseN och MeM ja pallar inte detta... snart sticker väll dem andra personerna som man ser upp till typ Draghon och 00IE också... Kommer å sakna dig mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 kommer att sluta snart.. MeM och NesseN varför? slutar inom två månader tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Drar en till så ska jag minsann oxå dra go to hell NesseN. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Neejj!! Gå inte Nessen! Du var en så bra vän! :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag har väll delvis slutat men skriver lite då och då. Jag vet inte om jag kommer sakna han då han skrev ganska agressiva kommentarer under sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Äh han är bara en litten plutt av alla på detta forumet -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Hejdå Nessen din jävel :) Det är lite tråkigt att du går, men men. Ha det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Lol tack för varningen du gav mig NesseN (eller var det 2 :P ) Ha det bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.