rawand Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) vart fångar jag relicant och wailord.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bah: :cry: SNÄLLA HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VÄRFÖR VILL INGEN HJÄLPA MIG JAG ORKAR INTE VENTA JAG SPRENGS SNART. MITT TÅLAMOD ÄR SLUT!!!!!!!!!!!!!! :evil: Redigerat 17 December 2005 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Du kan möta Relicanth i Underwater Route 124 och 126 (Sjögräset vid Sootopolis City) och Wailord kan du möta i Route 129. Du kan fiska eller använda Surf för att möta Wailord. Annars kan du utveckla Wailmer till Wailord i Lv 40. Men om du vill fånga Wailord och Relicanth så ska jag säga till dig att de är VÄLDIGT sällsynta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 jag fatar inte värför du e så smart du är typ best i hella hemsidan på fusk. Om pokemon skulle finnas på ricktig så skulle du haft alla de sälsynta. :student: :cool: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 wailord var ej sällsynt för mig... mötte 4 på rad, men relicanth däremot vär svårfunnen. hittade bara clampearls helatiden.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 jag fatar inte värför du e så smart du är typ best i hella hemsidan på fusk. Om pokemon skulle finnas på ricktig så skulle du haft alla de sälsynta. :student: :cool: B) Tack, men säg inte att jag är bäst på fusk. Däremot är jag BRA på fusk, inte bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 ok :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Relichant ( eller hur det nu stavas ) är inte så svårfunnen för mig . Kanske efter 3 Clampers så brukar han komma fram . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Då har du verkligen tur. Jag måste möta ca 50 Clamperls och Chinchous tills jag möter en Relicanth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag brukar hitta en på direkten.Chinchous är ovanliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag möter iallafall Chinchou (nästan)alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Jag kan säga att jag tröttnade på att fiska eller surfa så jag utvecklade Wailmer. Jag mötte 2-3 Clamerpearls innan jag hittade Relicanth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Relichant är långt ifrån sällsynt...Har inte spelet frame nu, men ni vet den staden som team aqua's bas ligger vid? Börja surva längs kanten till vänster sedan efter ett tag så kommer ni till ett ställe med klippor, och där viden finns det en ruta där man kan andänvda dive. Dyk ner där och det är bara Relichant's nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg