Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Svampbob är sämst Simpsons / Family Guy är bäst :P Redigerat 3 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Vad är svamgubben? Alltså vad är det för serie och i vilken kanal visas det och vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Vad är svamgubben? Alltså vad är det för serie och i vilken kanal visas det och vilken tid? tyå något barnprogram som går typ kl. 8 .. Gjorde det förr iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eliand1 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 har sett 1 avsnitt, sen räckte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Någon som kollar på Svampbob? Det gör jag, så j*kla kul!! :) Vad tycker ni om det? p.s Roligaste sak: I avsnittet "Stjärnstudenten" när Patrik ska ta ner glödlampan. :D Väx upp..... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Någon som kollar på Svampbob? Det gör jag, så j*kla kul!! :) Vad tycker ni om det? p.s Roligaste sak: I avsnittet "Stjärnstudenten" när Patrik ska ta ner glödlampan. :D Till alla som inte kollar på svampbob: Lämna detta ämne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag brukar titta ibland men ofta har jag inte så mycket tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Joo kollar 1 gång veckan.. Tycker de är skit kul fast jag vet inte varför :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Har sett det i över 3 år. Tyker det är kul fortfarande det är så dåligt så det är bra. Det är då stört så det är fortfarande kul. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Bläckvard är inget kul Svampbob är kul Patrik är dum Herr krabba är snål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 om man säger så. Orginalet är bäst!.. tycker svampbob är dålig.. det ska ju vara Spongebob Squarepants!! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Känner mig ett par år för gammal för att sitta och titta på Svampbob varenda dag. Ärligt talat hatar jag animerade serier. Riktiga skådespelare är jävligt mycket roligare att titta på än en gul tvättsvamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.