↗ till inläggetTyckte det var väldigt konstiga alternativ här... jag rösta ändå men säger inte på vilken :D
ok , har ingen speciell anledning ....
jag röstade på :......
AGE OF EMPIRES !!!
↗ till inläggetTyckte det var väldigt konstiga alternativ här... jag rösta ändå men säger inte på vilken :D
ok , har ingen speciell anledning ....
jag röstade på :......
AGE OF EMPIRES !!!
Warcraft III eller Annat alltså Total War serien. Warcraft blev det.
Slaget om Midgård-serien...
Röstade på Warcraft.
Age of Mythology är borde vara inräknat i Age of Empires
zoo tycoon. det är det ända jag har.
spelar sällan strategi men Empire Earth är bra
Warcraft serien är bra!
Har bara 3 och Frozen throne!
Valde Warcraft, fast det var längesen jag spelade det. :)
Jag spelar annat. Jag gillar nog mer Cossacks Serien. Mycket mer trovärdigt. IStället för i AOE där en bonde kan slå ner en borg. Fast det tar en tid. Knäppt
Men det är ju ett spel Fillifjonkan. ;)
jag röstade AoE har inte spelat några fler än 1:an och 2:an, men kommer ihåg att de var riktigt roliga! ^^
och Warcraft, nja, det är väl kul att köra custom maps, men det är typ dit som mitt intresse sträcker sig.
Roller Coaster Tycoon spelen är väldigt roliga, det första i serien är favoriten. :)
var är starcraft? :(
omg , age of mytholegy har mkt bättre grafisk än empiers
↗ till inläggetJaha? vart vill du komma? :)omg , age of mytholegy har mkt bättre grafisk än empiers
Grafiken splear ju egentligen ingen roll.... Det är ju själva innehållet som räknas. Grafiken är bara ett + i prottokollet :)
Rösta på Age of Empiers. Skit bra spel. Slaget om Midgård är ju också bra. Först tänkte jag ta annat, tänkte på Total War serien. Det är bra spel...
Act of War äger allt :D Då får man användning av sin dator-prestanda :P
ja tycker warcraft och rollercoaster tycoon e skoj fast ja spelade mest rollercoaster när ja va mindre! :kung:
Jag tog "annat" för att inte Command & Conquer fanns. :(
När jag va liten så spelade jag Red Alert 2: Yuri's Revenge nu kör jag Generals: Zero Hour, Ska skaffa Tiberium Wars när det kommer värkar ascoolt. :P
Rising lands är riktigt skoj! Men för svårt, så jag har inte alls kommit långt, och jag har aldrig fått multiplayer på det jäkla spelet att fungera :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in