Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Köper väl Jackpot några gånger,och Tiger smällare säljs visst,såg några som smällde och dem hade säkert köpt det vit! Där sa du något,"Brukar"..hur vet du att dem hade sparat?Men tiger raketer säljs iallafall..och en fråga:varför säljs inte tiger skott längre,alltså varför har det blivit förbjuden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l1berner Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Någon som har gjort en egen smällare någon gång?? Fy s*tan vad det smäller! :D Jag har ett lista på vad man ska ha i. (hittade den på internet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Gillar alla raketer! Köpt för 200 KR =) Ska smälla imon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 själv så sluta den årliga summan på 2000kr ps vi har eget företag så vi skrev allt på det ha ha :lol: :lol: :visslar: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 risken är ganska liten att man åker fast. hur ska polisen kunna se att det är just du som skjuter raketer med alla kläder och jackor och mössa ??????????????. så risken är ganska liten..... :evil: :evil: :evil: :evil: Japp.Risken är liten och dessutom så är det bättre att smälla dom i sin gård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Mm..jag smäller iallafall på gården...Ha ett Gott Nytt År Allesammans,förutom Salzalada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Allt möjligt t.ex. cracking balls tigerraketer svinpäls generalpucko skitstövel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jar har nyss köpt smällare för 249kr, plus 60 miniraketer extra för 29kr. Det blir en rolig natt i morgon:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 blev rätt mycket i år.. men vi ska till några anndra och jag ska hålla i fyverkerierna och man måste ju vissa vad man går för.. plus att det bara är en gång om året hade vart en annan sak om man kunnde köpa året om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 köpte för runt 349 ett big bang paket och 10 st rör som man kan hålla i medans den skjter det kommer kanske 6 raktere ur den och det roliga med den är ju att man kan sikta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Smällde 150 Tigerraketer före jul. Alla 150 på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 vem har jack pot?? jag har 4 mellan jak pot man får hel mycket i dom och har köpt 4 pack miniraketer i varje pack finns det 12 raketer och har köpt pansarvagn och sånt saker som flyger jag har skit mycket och imon e de nyårrrrrrrrrrrrrrr jippi ska smälla tills jag dör!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.