Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja ja. Men över till ämnet istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Koopa är Bowser på japanska och Purin är Jigglypuff på japanska. Dem andra har samma namn men många tror att Koopa och purin är två andra gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vad är det med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 KazeN^ frågade om man kunde få koopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Han mena kanske Koppa Troopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ja men en del tror att koopa, bowser på japanska, är koopa troopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 okej tack, jag trodde att koopa var koopa tropa precis som du sa. fler frågor på G. 1 jag har för mig att jag såg någonstans att man kunde vinna nått om man klarade tearget test under 15minuter eller nått sånt men jag har inte fått det kan någon berätta om det stämmer och vilken tidsgräns det är. 2. Vilken hand är enklast att börja slå på av master hand och hans kusin (den vänstra)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 du måste få under 12 och en halv minut. jag kommer inte ihåg vad man får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 man kan inte få sonic,noobs Ursäketa men det du säger är inte sant. Jag har sonic inte du, du är avundskjuk haha kopierad ifrån CN [ Club Nintendo ] fråga:: Kan jag spela utländska Nintendo-spel på min svenska Nintendo-maskin och tvärtom? svar:: Det finns ingen garanti för att det fungerar. Därför rekommenderar vi att alltid köpa dina Nintendo-spel i det land de ska användas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Ja men mitt SSBM är en bugg. Ett test ett fel osv. Dom kundeman köpa förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Ja men mitt SSBM är en bugg. Ett test ett fel osv. Dom kundeman köpa förut. då är det olaglit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Neaj men det är det inte, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg