Gäst KNUTTE Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 om man laddar ner nya bilar och vapen och sånna grejor vart ska man lägga dom? om nån ger mig rätt svar innan den 26/12 får man 20fm! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Vilken spel menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 till gta sa. om nån säger hur man gör exakt hur man gör för att få nya föremål till GTA SA så får man 200mynt. var jag tydligt nog för alla skulle fatta? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 man måste ladda ner img tool, sen ska man trycka på file>open>gta3 sen trycker du f2 sen skriver du in vad du ska ersätta sen trycker du bara replace, men backuppa dom först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vad är img tool? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) sök på det på google, eller ladda ner det på gtagaming.com Redigerat 26 December 2005 av los_santos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 men jag undra vad det var? inte hur man skaffar det. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 men jag undra vad det var? inte hur man skaffar det. :angry: Sök på Google som han sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 men jag har det :angry: vissa personer är så iriterande :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 img tool är ett programm som öppnar en viss fil som heter gta3.img :) när du har lladat ner de du ska ha så får du några filer som heter t.ex hotring.txd och så får du okså n som heter hotring.dff när du har laddat ner dom då går du in på E:\spel\Rockstar Games\GTA San Andreas\models när du är inne på dn mappn är det en fil som heter gta3 så trycker du på öppna med så letar du upp img tool sen är det bara leta och byta ut, img tool kan du få här du kan okså ladda ner massa moddar :) http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=552 sen är det bara tuta och köra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Som dom sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 img tool är ett programm som öppnar en viss fil som heter gta3.img :) när du har lladat ner de du ska ha så får du några filer som heter t.ex hotring.txd och så får du okså n som heter hotring.dff när du har laddat ner dom då går du in på E:\spel\Rockstar Games\GTA San Andreas\models när du är inne på dn mappn är det en fil som heter gta3 så trycker du på öppna med så letar du upp img tool sen är det bara leta och byta ut, img tool kan du få här du kan okså ladda ner massa moddar :) http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=552 sen är det bara tuta och köra :) Jag har ochså den och den är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg