Red_fox2 Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Va f*n ska jag göra. Jag kan inte logga in på msn messenger,den har sagt hela dagen samma sak nu: Det gick inte att logga in på MSN Messenger eftersom tjänsten är otillgänlig för tillfället. Försök igen senare. å så några siffror..... Va f*n kan felet vara för igår funkade datorn prima,men idag går det inte att logga in.Jag har internet anslutning & alla mina polare kan f*n använda msn utan några j*vla problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Felsök och efter det trycker du på reparera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Så är det för många, jag har själv drabbats, det går med webbmessenger och Windowsmessenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Nu funkar det för mig,men bara 15 min åt gången.Av någon mysko andledning så börjar det funka om jag stänger ner norton. Det är också konstigt att det funkar för mina polare för dom bor typ granne med mig och dom har också bbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 jag får sådär också ibland, det är nog snarare msn's fel att för många användare är inloggade samtidigt tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 kan stämma,nu funkar det iaf igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Det är något när de uppgraderar det var så för mej också men jag gav inte upp och till slut funka det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 högerklicka på msn ikonen längst ner i högra hörnet, tryck på avsluta... gå sedan in på startmenyn och tryck på msn igen så den kommer upp, så ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 det funkade inte det heller... idag hände det igen å då träck jag å kollade statusen för msn å då stod de typ att dom höll på med nya uppgraderingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 jag får sådär också ibland, det är nog snarare msn's fel att för många användare är inloggade samtidigt tex. Det kan det ju inte vara, man har allt redan i datorn, det är ju bara reklam och kontakter som behövs uppkoppling för. Däremot om man har typ 50,000 ("lite" Överdrivet) Kontakter inloggade så kanske det går men välldigt segt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 om det är att du har norton brandvägg så vet jag varför. jag hade samma problem men ringde support. det är för att norton brandväggen tillåter inte msn messenger. så när du ska logga in på messenger kan man göra så här.: gå först in på startmenyn och gå in på kontrollpanelen. sen nätverks och internetanslutningar. sen ändra inställningar i windowsbrandväggen. där kan du ändrar du så att den tillåter msn messenger och sätter på windiwsbrandväggen. sen går du in och avaktiverar norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Hm.. Dom kanske uppdaterar, ibland kan det vara de Redigerat 3 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.