Gäst Soffan Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Fick tillräckligt med bra betyg för att komma in på det Gymnasium jag vill komma in på. Ska verkligen sätta fart på dököttet nu tills våren och få upp mina betyg ännu bättre nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ja fick 4 VG,1 MVG (engelska) oresten G, helt klart nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 inte helt nöjd. 3st G 10st VG 4 MVG om jag får minst 5 MVG och resten VG är jag jättenöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Jag är kanska nöjd, fick MVG på matte provet för inte så länge sedan Redigerat 3 Januari 2006 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Inga betyg för min del, får vänta tills nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Fick typ 4 VG och resten G,fast i Fysik är jag lite svag...så jag är inte så nöjd,men det är mitt första betyg. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Fick typ 4 VG och resten G,fast i Fysik är jag lite svag...så jag är inte så nöjd,men det är mitt första betyg. :D Grattis det var mycket bättre än mina betyg... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Tack. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 I min skola så klubbar man ihop alla fyra SO-ämnen, men jag har sett andra betyg där Geografi, Historia, Samhällskunskap och Religion har sitt eget betyg? Iaf så fick jag 7 MVG och resten VG :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) MVG i alla förutom Matte där fick jag VG ;) Jag är bäst i klassen på Bild,jag gör ascoola saker snabbt där. :P Redigerat 8 Januari 2006 av FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 FM hur gammal är du,du har väl inte fått betyg..eller säger du bara vad du fick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Våra lärare är cp störda så jag fick bara g i allt förutom träslöjd och där fick jag vg :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.